Гарантія сервісного центру на заправку картриджів для лазерних принтерів
При роботі з клієнтами виникають питання щодо якості заправок картриджів, якості робіт з відновлення картриджів, а також якості самого сервісу з обслуговування вашої друкуючої техніки.
До основних критеріїв за якими ми визначаємо якість послуг, що надаються сервісним центром із заправки та відновлення картриджів:
- якість заправки картриджів
- швидкість заправки картриджів
- загальна якість послуг, що надаються
- гарантійні зобов’язання на виконану роботу (гарантія на роботу картриджа)
Якість заправки
До та після заправки на картриджі друкуються тестові листи, які дають визначити можливі дефекти картриджа, які потрібно усунути, а також допомагають визначити якість виконаної заправки/відновлення.
Перелік речей, які визначають відмінну якість заправки лазерного картриджа:
- чіткість відбитка, відмінна передача дрібних елементів
- гарна заливка суцільних фонів
- насиченість чорного кольору
- відсутність спотворень, перепусток та чорних смуг на аркуші
- гарне закріплення тонера на аркуші.
Але необхідно враховувати, що навіть найкраща заправка не дасть результату з якістю друку як у нового оригінального картриджа. Також при заправці враховується цикл роботи барабанів, лез, роликів та корпусу картриджа, щоб визначити, коли і яку деталь потрібно замінити для досягнення максимальної якості друку після заправки.
Для підтвердження якості заправки в сервісному центрі “Ф1 Сервіс” ми надаємо тестовий лист після заправки до кожного картриджа, крім випадків з рідкісними картриджами або коли заправляється картридж для дорогого копіра або принтера, який сервісний центр не може дозволити собі тримати як тестовий.
Швидкість заправлення
Під швидкістю заправки мається на увазі не сама швидкість заправки картриджа, а комплекс дій від моменту отримання заявки на заправку картриджа, до повернення картриджа замовнику. Швидкість заправки залежить від часу подання заявки, наявності замовника підмінного картриджа, від віддаленості клієнта від сервісного центру.
Для збору картриджів на заправку та розвезення вже заправлених картриджів у сервісному центрі заплановано щонайменше 2 виїзди за маршрутами містом. Якщо планові виїзди по місту вже не заплановані, то для збільшення швидкості заправки ми можемо або запропонувати платний виїзд, або запропонувати вам самим під’їхати до нас у сервісний центр для заправки картриджа.
Сумарна якість послуг, що надаються
Для задоволення замовника якістю послуг загалом ми завжди намагаємось запропонувати зручний для Вас формат роботи, намагаємось підлаштуватись під ваші потреби та ритм роботи. Тільки завдяки взаємодії та довірчими стосунками між виконавцем та замовником якість та рівень послуг будуть на найвищому рівні.
Завдяки системі обліку робіт із заправки картриджів та ремонту друкарської техніки, високої якості робіт із заправки картриджів, високої кваліфікації та універсальності персоналу, що виїжджає до замовника, досягається сумарна задоволеність якістю послуг, що надаються нами.
Гарантія якості друку заправленого картриджа
Послуги заправки/відновлення картриджа, що надаються, повинні гарантувати якість друку.
На заправлені картриджі не визначається фіксований термін гарантії.
Гарантія визначається тестовими відбитками отриманими при поверненні заправленого картриджа або при тестовому роздрукуванні на клієнтському принтері при отриманні картриджа від нашого кур’єра у його присутності (Для картриджів для яких у сервісному центрі немає тестового принтера). Гарантія не вказує на фіксовану кількість сторінок, які принтер повинен буде роздрукувати з даним картриджем, оскільки всі картриджі, що заправляються в нашому сервісному центрі, заправляються строго відповідно до характеристик картриджів із заздалегідь визначеною вагою і типом тонера для кожного типу картриджів, що виключає недосипів» при заправці. Гарантія включає і роботи з усунення проблем у роботі картриджа при тестуванні, якщо клієнтом було дано добро на відновлення картриджа при несправності його вузлів.